| QMI: | |||||||
| Buss 193 ble behandlet med QMI 17.3: motor, gir og kardang (merkbart mindre støy i motor etter behandling) | |||||||
| Bussen ble sjekket på dynamometer 11.3, ytelser over spec. Bra. | |||||||
| l/10km | l/10km | l/10km | l/10km | ||||
| Buss | 2003 | jan | % av 2003 | feb | % av 2003 | mar | %av 03 | 
| 573, Scania K114 /Vest A320 (MEC) | 2,74 | 2,96 | 108,03 % | 2,96 | 108,03 % | 2,79 | 101,82 % | 
| 574, Scania K114 /Vest A320 (Airtab) | 2,75 | 2,97 | 108,00 % | 2,90 | 105,45 % | 2,77 | 100,87 % | 
| 575, Scania K114 /Vest A320 | 2,80 | 3,02 | 107,86 % | 2,99 | 106,79 % | 2,73 | 97,50 % | 
| 577, Scania K114 /Vest A320 | 2,79 | 2,91 | 104,30 % | 2,97 | 106,45 % | 2,78 | 99,57 % | 
| Snitt alle Link-busser | 2,77 | 2,96 | 107,08 % | 2,96 | 106,76 % | 2,77 | 100,11 % | 
| 185, Scania L94IB (MEC fra 25.3) | 3,19 | 4,10 | 128,53 % | 3,36 | 105,33 % | 3,32 | 104,08 % | 
| 193, Scania L94IB (QMI 16.3 | 3,12 | 3,48 | 111,54 % | 3,31 | 106,09 % | 3,33 | 106,73 % |